onsdag 12 september 2007

Blåöga är ledsen



Ibland undrar man varför saker och ting händer... Det har väl inte undgått någon att två helikoptrar havererade igår och samtliga fyra piloter omkom. Tyvärr kände jag två av dem, Micke och Hampus. Har inte varit någon vidare stämning på jobbet idag, men eloge till Helikopterflottiljen för allt arbete med stödresurser som ställs till förfogande och all informationsspridning till all personal.

Fick förslag av en mycket god vän att 11 september borde raderas ur allmanackan och är redo att hålla med. Mina tankar går nu givetvis till Micke och Hampus och de andra två omkomna piloternas släkt och såklart till mina kollegor på Helikopterflottiljen. Och ett stort tack till mina egna vänner som verkligen visar att ni bryr er om mig! Tack för att ni finns!

1 kommentar:

Alexandra Einerstam sa...

Ja, vi raderar 11/9 för alltid.