måndag 6 februari 2012

Op " Jag vill inte stå i vassen i sommar"


Måndag idag efter en galet mysig helg med finaste <3. Sitter på jobbet och försöker motivera ögonen att hålla sig öppna. Det går sådär bra... Det är helt galet härligt att vara så kär som jag är, men det börjar sätta sina spår (vin och choklad är farligt gott).

Idag inleds därför operation "Jag vill inte stå i vassen i sommar". Bygger upp lite extra motivation genom att glutta lite på Desi's blogg. Satan vad fit människan är!!! Tycker att det är extra roligt att hon bytt tävlingsteam och nu huserar med karl (som också är galet fit) som gjort träningsprogrammet jag körde i Italien i somras och tänkte hoppa på nu igen. Tack Joachim Bartoll! Du vet inte vem jag är och jag vet egentligen inte vem du är, men jag gillar ditt program Dax att växa stenhårt!

Så idag blir det först ett mängdpass på löpbandet (det är ju lite för chilly ute) och sen dax att växa och ge överkroppen en omgång... För jag vill inte stå i vassen i sommar!

1 kommentar:

FitnessDesi sa...

Ja ja ja!!!!! Grymme du! Det här kommer att bli så jäkla bra, har också kört på det upplägget innan och där du bara noggrann med ditt kost intag så BYGGER det verkligen :)
KRAAAM <3