onsdag 22 augusti 2007

2 week update

Eftersom ni skattebetalare klagar över att jag inte uppdaterar min blogg får jag väl ta lite av er tid och utrustning att göra det...

Det här har hänt senaste 2 veckorna av mitt 28 år och 364 dagar långa liv:


Pride

Med en av mina bästa vänner på Pride. Ingen annan såg så glad ut över att göra jägartestet...


Hämtade mamman och moster på CST...



Homomamman blir tankad (ok, dåligt skämt t o m för att komma från mig...).



Hemma igen



Hejar på när en annan av mina bästa vänner, Blåbär 77, springer fort.



På Kolmården. (Mamman, känner du igen bilden???)
Foto: Frida Johansson



Måste städa på jobbet, eftersom de som får betalt för det är kassa...
Foto: Per Bergström


Ödeshög

Stephan räddar katt från att börja brinna. Vi vet ju från den här resan att bränt hår inte luktar speciellt gott... :-)


Irmeli och Marcus redo för kräftskiva.



Hästen (som jag klappade, bildbevis finns!!!) vill också vara med på kräftskiva. Marja bjuder på öl.



Gosar med Ruby (som baaaara vill vara med matte...).


Stockholm


Drack EN öl på Mandus


Med Snygg-Lars och hans galna vänner.



Gosade lite med en birma (Simba tror jag...)


Och det bästa av allt (!) spöade tant Krans i Alfapet med 5 poäng trodde jag. Men om man klickar på bilden ser man att NÅGON har fuskat och gett sig själv lite extra poäng på slutet (rad 9-10).... SKURK!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Visst känner jag igen bilden från Kolmården. Förra gången var trollen större än dig:-)
Kram Mamman

Anonym sa...

Så du lyckades med Alfapetet till sist... Grattis!
Kanske tur att det finns bildbevis ;)

. sa...

Ja mamman. Och trollen var inte lika läskiga den här gången... :-)