onsdag 1 augusti 2007

Rapport från Pride

Så... Nu har vi dragit igång ordentligt.



Igår mycket lyckat seminarium med många besökare, bland dem Brigalgeneralen Bengt Axelsson.



Idag öppnade äntligen parken! Började med att luncha med ledamöter ur norska värnpliktsrådet. Trevligt! Sen invigningsmingel. Mycket trevligt folk där, eller kolla här...


Jag och Snygg-Lars med en mycket trevlig partiordförande.
Foto: Irmeli Krans



Glenn Hysén var en av invigningstalarna och efteråt fick jag med honom att göra jägartest i vårt tält. Jag vet om Glenn: att hans skäggstubb är stickig, hans mobilnummer...




Och förresten, Pride är ju en kärleksfestival och jag tror att jag har blivit kär! Han heter Ozzy...

2 kommentarer:

Syster sa...

Så nu är syster stödmedlem hos HOF!!!!
Det bevisar bara att jag stödjer min lillasyster i vått och tort..

Hoppas vi ses snart lillasyster..
Kram storasyster

Syster sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.