onsdag 29 augusti 2007

Bebisarna på besök!

Hade ju bebisarna och syster på besök i helgen. Härligt för egot att ha världens två sötaste klängande i mina armar och säger att jag är deras moster Ulle... Verkligen en härlig helg som ju sedan avslutades på Patricia…



Dags för mina favoritpojkar att sova.


Filip provar lite av mosters krigsarkläder...



Theresa (syster) och Matilda kollar in sälar på Kolmården.


Glad tjej! (Hurra...)



Nästan lika cool som moster...


Hemma igen. Filip med lejonet Otto och Matilda med pingvinen Ozzy!


Som apor...

1 kommentar:

Syster sa...

Tack våran underbara moster för att vi fick komma o hälsa på dej..

Jag och mamma ritade av flygledartornet o visade inför klassen,, då berättade jag att min moster jobbade som militär o kör flygplan... Det tyckte mina kompisar var coolt...

Puss o kram från Filip.. Mamma o Matilda hälsar oxå..
Och en liten hälsning till Irmeli.. Polis polis potatis gris..*S*