onsdag 7 juli 2010

Blåöga ändrar fokus




Jag tänker så här; mitt liv har ändrat fokus och därför känns det rätt naturligt att bloggen gör det också. Blue Eyed Ulrika kommer nu att bli ett ställe där jag skriver om hur det är att vara en del i en regnbågsfamilj. Världens bästa regnbågsfamilj om du frågar mig. Självklart kan det hända att jag slänger in ett och annat inlägg om annat också.

Lillgrabben har nu hunnit bli två och en halv månad och jag gör mitt bästa för att lära känna min nya familj. Det är annorlunda än vad mitt liv varit tidigare. Det känns till exempel inte lika viktigt att det står Fred Perry på skorna (även fast jag råkade köpa två par härom dagen) längre. Ett skratt och ett leende från Liam kan göra dagen. Då gör det inte så mycket att han kräks på mina nya kläder...

Och för övrigt har jag shoppat en kettlebell idag och kört väl valda delar av Sugar Daddy på stranden i Gålö. Och jag behöver inte stå i vassen... ;)

2 kommentarer:

Inger Hansson sa...

Lycka till med det nya livet!!!
Kramar till HELA familjen
Mamma/mormor Inger

Anonym sa...

Jag håller tummarna för din underbara regnbågsfamilj Ulrika!
Ni är så fina ihop! :)
Kram// Pettersson