onsdag 14 juli 2010

Roligt att åka bil



Familjen har nu varit på turné ett par dagar. Eller tja turné 0ch turné vi har varit ett par dagar hemma i Linköping. Skönt med lite space tycker Sofia, roligt att åka bil tycker Liam.

Regnbågsfamiljen tycker att det räcker med så väldigt mycket värme nu. Det blir liksom lite jobbigt för en liten plutt som Liam. Men det är skönt, fast lite trångt, att bada i diskhon. Snart dags att inviga den nyinköpta badbaljan. Vi har nämligen hunnit med en tur till IKEA och barnfamiljshoppat lite. Det känns bra för mig att vi kan bo här också alla tre.

Och under punkten övrigt kan man reflektera över om det är så bra för husfriden med systemkamera. Sofia tycker inte lika mycket om att vara med på kort som jag tycker att det är att ta kort... Hon fastnar däremot och är helt galet snygg!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Han är ju helt gudomligt söt! Han ser så vuxen ut!

Inger sa...

Inte visste jag att det kan vara sååå kul att åka bil. men jag misstänker att det är någon, jag säger inte vem, som får honom att skratta:-)

InGa from Sweden sa...

På tal om systemkamera. Här finns många fina motiv:-)Du kan få bli vår förste djurfotograf.